Σχετικά με την εφαρμογή των Βιωματικών Δράσεων στο Γυμνάσιο διευκρινίζονται τα εξής:

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν είναι εφικτή η υλοποίηση του τρόπου οργάνωσης των Βιωματικών Δράσεων στη Β΄ και την Γ΄ τάξη σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. 144968/Δ2/16-09-2015 εγκύκλιο του ΥΠ.Π.Ε.Θ., είναι δυνατόν, με την έγκριση του Σχολικού Συμβούλου Παιδαγωγικής Ευθύνης, οι προτάσεις να εκτείνονται και σε δύο ή και σε τρία τρίμηνα. Συνεπώς μπορούν στη διάρκεια της χρονιάς να πραγματοποιηθούν δράσεις μόνο δύο ή μόνο ενός επιστημονικού πεδίου από κάθε μαθητή/τρια. Σε κάθε περίπτωση επιλέγεται ο προσφορότερος τρόπος οργάνωσης των Τμημάτων και θεμάτων Βιωματικών Δράσεων. […Δείτε ολόκληρο το έγγραφο]

[Δείτε όλες τις οδηγίες για τις βιωματικές δράσεις του Γυμνασίου εδώ]

Print Friendly, PDF & Email
Διαβάστε ακόμη...
9/10/2019 – Νέες Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης στο μάθημα Φυσική Ο.Π. της Γ΄ Λυκείου για το 2019-2020... Οι νέες οδηγίες για τη διαχείριση διδακτέας-εξεταστέας ύλης της Φυσικής της Γ΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Γ΄ και Δ΄ τάξεων Εσπερινού Γενικού ...
9/10/2019 – Νέες Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης στο μάθημα Χημεία Ο.Π. της Γ΄ Λυκείου για το 2019-2020... Οι νέες οδηγίες για τη διαχείριση της διδακτέας-εξεταστέας ύλης της Χημείας της Γ΄τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Γ΄ και Δ΄ τάξεων Εσπερινού Γενικ...
8/10/2019 – Ιστορία Γυμνασίου 2019-2020. Συμπληρωματικές οδηγίες και φάκελοι υλικού.... Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 40/03-10-2019 του Δ.Σ) το Υπουργείο δημοσίευσε συμπληρωματικές οδηγίες για τη...
24/9/2019 – Διόρθωση στο βιβλίο των μαθηματικών προσανατολισμού της Γ ́ τάξης του Γενικού Λυκείου... Σας ενημερώνουμε ότι στο βιβλίο των μαθηματικών προσανατολισμού της Γ ́ τάξης του Γενικού Λυκείου, στην υποπαράγραφο «Η έννοια του ορισμένου ολοκληρώμ...