Το Εργαστήριο Διανεμημένων Πληροφοριακών Συστημάτων και Εφαρμογών ΠολυμέσωνTUC/MUSIC (http://www.music.tuc.gr) που ανήκει στη Σχολή Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πολυτεχνείου Κρήτης (http://www.ece.tuc.gr), διοργανώνει εξ αποστάσεως επιμορφωτικό πρόγραμμα για τη γλώσσα προγραμματισμού Python.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Πληροφορικής που διδάσκουν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και υποστηρίζεται μέσω του προγράμματος CS4HS της Google (http://cs4hs.com).

Οι στόχοι του προγράμματος για τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς κινούνται σε τρεις
άξονες και συνοψίζονται ως εξής:

  • Να εξοικειωθούν με τα βασικά χαρακτηριστικά της Python, σε βαθμό που να τους επιτρέπει να τη χρησιμοποιούν για την επίλυση προγραμματιστικών προβλημάτων.
  • Να έρθουν σε επαφή με τη χρήση αυτοτελών παραδειγμάτων για τη διδασκαλία του προγραμματισμού και να εφαρμόσουν αυτή τη διδακτική προσέγγιση στην πράξη.
  • Να συνεργαστούν και να αλληλοστηριχθούν, ώστε να δημιουργηθούν τοπικές κοινότητες πρακτικής (communities of practice) που θα συνεχίσουν να υφίστανται και μετά το τέλος του προγράμματος.

Το πρόγραμμα θα διαρκέσει 7 μήνες, ξεκινώντας από τον Σεπτέμβριο του 2016, και διαιρείται σε τρεις φάσεις, κατά τις οποίες οι συμμετέχοντες:

  • Θα χρησιμοποιήσουν σχετικό εκπαιδευτικό υλικό για να εξοικειωθούν με την Python (Σεπτέμβριος – Νοέμβριος 2016).
  • Θα εφαρμόσουν τη διδακτική προσέγγιση που προτείνεται από το εκπαιδευτικό υλικό, είτε μέσα στη σχολική τάξη είτε ομαδικά, σε απογευματινά code clubs (Δεκέμβριος 2016 – Φεβρουάριος 2017).
  • Θα αξιολογήσουν κριτικά το εκπαιδευτικό υλικό και τη γενικότερη εμπειρία της συμμετοχής τους στο πρόγραμμα (Μάρτιος 2017)

Κομβικό σημείο του προγράμματος είναι ότι οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί θα σχηματίσουν ομάδες με βάση τη γεωγραφική τους κατανομή. Έτσι θα διευκολυνθεί η οργάνωση δια ζώσης συναντήσεων μεταξύ των μελών της ίδιας γεωγραφικής ομάδας, η συνεργατική διεξαγωγή δράσεων εφαρμογής του διδακτικού υλικού σε τοπικό επίπεδο και ο σχηματισμός κοινοτήτων.
Κάθε μήνα θα διεξάγεται μια σύγχρονη εξ αποστάσεως συνεδρία, στην οποία οι συμμετέχοντες θα παρουσιάζουν, θα αξιολογούν και θα συζητούν τα αποτελέσματα της δουλειάς τους, υποστηριζόμενοι από τους διοργανωτές. Στα διαστήματα μεταξύ των συνεδριών, οι συμμετέχοντες θα κληθούν να μελετήσουν το εκπαιδευτικό υλικό, να το αξιολογήσουν, να αναστοχαστούν πάνω σε διδακτικές πρακτικές, να το τροποποιήσουν για τις ανάγκες τους ή να αναπτύξουν το δικό τους, να επιλύσουν ασκήσεις και να συμμετέχουν ενεργά στην εκπαιδευτική πλατφόρμα του προγράμματος.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση συμμετοχής στη διεύθυνση http://goo.gl/forms/GWCpNvoJigndKTv72 μέχρι και τις 27 Ιουνίου 2016. Το κόστος συμμετοχής είναι ?60 και η διαδικασία καταβολής του θα ανακοινωθεί στους ενδιαφερόμενους μετά τη συμπλήρωση της αίτησης συμμετοχής.

Μπορείτε να πάρετε αναλυτικότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα στη διεύθυνση www.music.tuc.gr/projects/py4hs.

Αν έχετε ερωτήσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους διοργανωτές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση python@ced.tuc.gr.

Print Friendly, PDF & Email

Διαβάστε ακόμη...

16/8/2018 – Ύλη Μαθημάτων Πανελλαδικών Εξετάσεων 2019 Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ η ύλη για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα για το 2019. Δείτε το ΦΕΚ...
13/8/2018 – Επανακαθορισμός περιοχών μετάθεσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης... Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, απόφαση με την οποία επανακαθορίζονται οι περιοχές μετάθεσης ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης...
13/7/2018 – Πρόσκληση εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών για συμμετοχή σε επιμορφωτικό σεμινάριο του Ευρωπαϊκού Κέντρου Σύγχρονων Γ... Το Περιφερειακό Επιμορφωτικό Κέντρο (Π.Ε.Κ) Ιωαννίνων διοργανώνει στις 6 & 7 Σεπτεμβρίου 2018 στην Κέρκυρα επιμορφωτικό σεμινάριο του Ευρωπαϊκού Κ...
11/7/2018 – Ανάληψη υπηρεσίας των εκπαιδευτικών στα σχολεία και με ψηφιακή υπογραφή... Σας ενημερώνουμε ότι για τη διευκόλυνση της διοικητικής διαδικασίας ανάληψης υπηρεσίας  στις σχολικές μονάδες τοποθέτησής τους οι εκπαιδευτικοί (...