ΦΕΚ 74/22-04-2016 ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ? ΑΡΙΘΜ. 46

Αξιολόγηση των μαθητών του Γενικού Λυκείου.

ΑΡΘΡΟ 14

ΙΑ. Ξένες Γλώσσες

  1. Στις Α΄ και Β΄ τάξεις Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου η εξέταση των ξένων γλωσσών περιλαμβάνει θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας. Τα θέματα των εξετάσεων ορίζονται ως εξής:

Θέμα 1. Κατανόηση γραπτού λόγου

Δίδεται στους μαθητές διδαγμένο κείμενο (α) 180?350 λέξεων για τα Αγγλικά και (β) 150?180 λέξεων για τα Γαλλικά και Γερμανικά, το οποίο συνοδεύεται από μία δοκιμασία με δέκα (10) ερωτήματα που αποσκοπούν

στον έλεγχο σφαιρικής κατανόησης ή/και (β) κατανόησης επιμέρους μηνυμάτων/πληροφοριών του κειμένου (σύνολο 30%).

Θέμα 2α. Λεξικογραμματική

Δίδεται μία (1) δοκιμασία που αποσκοπεί στον έλεγχο λεξιλογικής ικανότητας με 10 επιμέρους ερωτήματα για την Αγγλική και 5 για την Γαλλική και τη Γερμανική. Πρόκειται για ερωτήματα συμπλήρωσης (σύνολο 20%).

Θέμα 2β. Λεξικογραμματική

Δίδεται μία (1) δοκιμασία που αποσκοπεί στον έλεγχο γραμματικής ικανότητας με 10 επιμέρους ερωτήματα για την Αγγλική και 5 για την Γαλλική και τη Γερμανική. Πρόκειται για ερωτήματα επιλογής (σύνολο 20%).

Θέμα 3. Παραγωγή γραπτού λόγου

Οι μαθητές καλούνται να γράψουν ένα κείμενο, έκτασης 120?150 λέξεων στην Αγγλική και 80?120 λέξεων στη Γαλλική και Γερμανική, σύμφωνα με πληροφορίες, παροτρύνσεις, ή/και οδηγίες που παρέχονται στην ξένη γλώσσα και οι οποίες ορίζουν με σαφήνεια το συγκειμενικό πλαίσιο της παραγωγής του (δηλαδή ποιος γράφει σε ποιον και για ποιον σκοπό) (σύνολο 30%).

  1. Στη Γ΄ τάξη Ημερησίου Γενικού Λυκείου η εξέταση των ξένων γλωσσών συνίσταται στα εξής:

α) Δίνεται στους μαθητές διδαγμένο κείμενο 150?180 λέξεων και τέσσερις ερωτήσεις κατανόησής του. Κάθε ερώτηση μπορεί να αναλύεται σε περισσότερα υποερωτήματα.

β) Δίνονται τέσσερις (4) παρατηρήσεις γραμματικοσυντακτικών φαινομένων, μέσα από το κείμενο. Κάθε παρατήρηση μπορεί να έχει δύο (2) ως τέσσερα (4) ερωτήματα.

γ) Ο μαθητής καλείται να παραγάγει γραπτό λόγο (καθοδηγούμενο ή ελεύθερο) 120?150 λέξεων.

Η βαθμολογία κατανέμεται κατά 35% στις ερωτήσεις της κατηγορίας α΄ και β΄ και κατά 30% στην παραγωγή γραπτού κειμένου.

Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ06

Print Friendly, PDF & Email

Διαβάστε ακόμη...

12/3/2019 – Ενημέρωση για την υλοποίηση της Θεματικής Εβδομάδας 2018-2019 (Υποβολή Σχεδίων και Υλικό)... Σε συνέχεια της με αρ. πρωτ. Φ1/6058/Δ2/15-01-2019 εγκυκλίου του ΥΠ.Π.Ε.Θ. με θέμα «Υλοποίηση στο Γυμνάσιο Θεματικής Εβδομάδας Ενημέρωσης και Ευαισθητ...
27/2/2019 – Θεματική Εβδομάδα 2018-2019. Νέο υλικό στον κόμβο του Ι..Ε.Π. Σημαντικές Ημερομηνίες.... Ένας νέος, επανασχεδιασμένος ιστότοπος για τη Θεματική Εβδομάδα λειτουργεί πλέον στον κόμβο του ΙΕΠ. Μπορείτε να τον δείτε εδώ. Στο νέο ιστότοπο θα β...
27/2/2019 – Πρόσβαση στα ηχητικά κείμενα του εκπαιδευτικού υλικού «micro-intervalle» για τα Γαλλικά στη Γ΄ Γυμνασίου... Αγαπητοί, αγαπητές συνάδελφοι, Παρακαλώ να ενημερωθείτε για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε, προκειμένου να έχετε πρόσβαση στα ηχητικά κείμε...
15/2/2019 – Εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για τις απουσίες μαθητών λόγω της εποχικής γρίπης... Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων απέστειλε στις σχολικές μονάδες όλης της χώρας εγκύκλιο με την οποία οι απουσίες των μαθητών της Δευτε...