Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 42/20-10-2016 του Δ.Σ) σας αποστέλλουμε τη διδακτέα ύλη Φυσικής Αγωγής για το Γυμνάσιο και το Γενικό Λύκειο για το σχολικό έτος 2016 – 2017.

ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Οι κατά προσέγγιση 64 ώρες Φυσικής Αγωγής ετησίως προτείνεται να καλυφθούν όπως αναφέρεται παρακάτω:

Α ? Γυμνασίου

  • Εισαγωγικά μαθήματα (2 ώρες)
  • Ποδόσφαιρο (8 ώρες)
  • Πετοσφαίριση (9 ώρες)
  • Κλασσικός αθλητισμός (άλματα, δρόμοι, ρίψεις) (10 ώρες)
  • Ενόργανη – Ρυθμική Γυμναστική (6 ώρες)
  • Παραδοσιακοί χοροί (6 ώρες)
  • Καλαθοσφαίριση (9 ώρες)
  • Φυσική κατάσταση – Καταγραφή δεικτών ΦΚ (10 ώρες)
  • Ενδοσχολικές διοργανώσεις προσαρμοσμένων αθλοπαιδιών (4 ώρες)

Β ? Γυμνασίου

  • Καλαθοσφαίριση (8 ώρες)
  • Πετοσφαίριση (8 ώρες)
  • Παραδοσιακοί χοροί (6 ώρες)
  • Ποδόσφαιρο (6 ώρες)
  • Κλασσικός αθλητισμός (άλματα, δρόμοι, ρίψεις)
  • Φυσική κατάσταση (14 ώρες)
  • Χειροσφαίριση (8 ώρες)
  • Ενόργανη Γυμναστική (6 ώρες)
  • Ενδοσχολικές διοργανώσεις προσαρμοσμένων αθλοπαιδιών (4 ώρες)
  • Σχέδιο εργασίας με ενδεικτικά θέματα: Γνωριμία με μη διαδεδομένα αθλήματα, παραολυμπιακά αγωνίσματα, αθλήματα υγρού στίβου (έως 4 ώρες)

Γ ? Γυμνασίου

  • Πετοσφαίριση (9 ώρες)
  • Κλασικός αθλητισμός (άλματα, δρόμοι, ρίψεις) – Φυσική κατάσταση – Καταγραφή δεικτών ΦΚ (15 ώρες)
  • Παραδοσιακοί χοροί (5 ώρες)
  • Χειροσφαίριση (8 ώρες)
  • Ποδόσφαιρο (5 ώρες)
  • Γυμναστική (6 ώρες)
  • Καλαθοσφαίριση (8 ώρες)
  • Σχέδιο εργασίας με ενδεικτικά θέματα:
  • Γνωριμία με μη διαδεδομένα αθλήματα, παραολυμπιακά αγωνίσματα, αθλήματα υγρού στίβου (έως 4 ώρες)
  • Ενδοσχολικές διοργανώσεις προσαρμοσμένων αθλοπαιδιών (4 ώρες)

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

Για το μάθημα της Φυσικής Αγωγής στις Α ?, Β ? και Γ ? τάξεις του Ημερήσιου Γενικού Λυκείου ισχύει το ΦΕΚ Β ? 197/23-1-2015.

Επισημαίνεται ότι:

Οι οδηγίες που δίνονται ανωτέρω αποτελούν ένα γενικό πλαίσιο δράσης για τη ΦΑ, δίνοντας αδρές κατευθυντήριες γραμμές που θα βοηθήσουν τους διδάσκοντες να θέσουν στόχους, να σχεδιάσουν και να επιλέξουν τα περιεχόμενα για το μ άθημα της ΦΑ, που είναι αναγκαία για τους μαθητές και κατάλληλα για τις συνθήκες του σχολείου τους. Κάθε σχολική μονάδα έχει ουσιαστικά την ευχέρεια να προσαρμόσει το Aναλυτικό πρόγραμμα της ΦΑ, με βάση τις ανάγκες, την υλικοτεχνική υποδομή και τα χαρακτηριστικά των μαθητών?τριών που φοιτούν σ? αυτή. Επίσης, σημαντικές πληροφορίες μπορούν να βρουν οι διδάσκοντες στα ΑΠΣ και ΔΕΠΠΣ 2003 για τη ΦΑ στο Γυμνάσιο (ΦΕΚ 304 τ.Β ?/13-3-2003), καθώς επίσης και στο εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε για τα προγράμματα της Ολυμπιακής Παιδείας, Καλλιπάτειρα και Παραολυμπιακών Αγώνων.

Οι διδάσκοντες/ουσες να ενημερωθούν ενυπόγραφα

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ

Print Friendly, PDF & Email

Διαβάστε ακόμη...

13/9/2018 – Οδηγίες για τις Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες του Γυμνασίου για το 2018 – 2019... Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 37/30-08-2018 του Δ.Σ) σας ενημερώνουμε ότι για τη δομή και το κανονιστικό πλ...
13/9/2018 – Οδηγίες για τις Δημιουργικές Εργασίες Λυκείου για το 2018-2019 Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 37/30-08-2018 του Δ.Σ) σας γνωρίζουμε τα εξής σχετικά με την υλοποίηση των Δη...
12/9/2018 – Οδηγίες διδασκαλίας για τα γνωστικά αντικείμενα που διδάσκουν οι Κοινωνιολόγοι από το Σχολικό Σύμβουλο (ΠΕ78)... Συνάδελφοι/σες,  σας εύχομαι καλή σχολική χρονιά , προσωπική και οικογενειακή υγεία. Σας υπενθυμίζω ότι η άριστη κατανόηση της Φιλοσοφίας των Π....
12/9/2018 – Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος Γενικής Παιδείας «Σύγχρονος Κόσμος: Πολίτης και Δημοκρατία» της Β΄ τάξης Γενικού... Δείτε την απόφαση σε ΦΕΚ για το  Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος Γενικής Παιδείας «Σύγχρονος Κόσμος: Πολίτης και Δημοκρατία» της Β΄ τάξης Γενικού...