Το ηλεκτρονικό μάθημα ««Web 2.0 εργαλεία για το σχεδιασμό και την υλοποίηση συνεργατικών έργων eTwinning» εντάσσεται στο πλαίσιο των ηλεκτρονικών μαθημάτων της Ελληνικής Εθνικής Υπηρεσίας Υποστήριξης (ΕΥΥ) για το eTwinning και έχει σκοπό να διερευνηθεί η δυνατότητα αξιοποίησης web 2.0 εργαλείων σε eTwinning projects.

Εκπαιδευτικοί στόχοι

Το εν λόγω ηλεκτρονικό μάθημα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με μικρή εμπειρία σε eΤwinning προγράμματα (0-1 έργα) και έχει στόχο την ικανότητα χρήσης και ενσωμάτωσης των δυνατοτήτων εργαλείων Web 2.0 σε ένα eTwinning project.

Αναμενόμενα αποτελέσματα

Τελειώνοντας αυτό το μάθημα οι εκπαιδευόμενοι θα πρέπει να έχουν συνειδητοποιήσει ότι εργαλεία web 2.0 μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο στην καθημερινή μαθησιακή διαδικασία, όσο και σαν υποστηρικτικό εργαλείο συνεργατικών έργων, αφού αποδεδειγμένα :

  • Αυξάνουν τον ενθουσιασμό και το ενδιαφέρον των μαθητών
  • Δίνουν περισσότερες ευκαιρίες για συμμετοχή και συνεργασία
  • Συνεισφέρουν στην αυξημένη ανταπόκριση και δυνατότητα αφομοίωσης σύνθετων εννοιών
  • Προσφέρουν δυνατότητες για καλύτερη εκμάθηση για παιδιά με διαφορετικά στυλ μάθησης (Ακουστικό, Οπτικό, Κιναισθητικό κ.α)
  • Ενισχύουν και διευκολύνουν τις συνεργατικές δραστηριότητες και την επικοινωνία μεταξύ των μελών μίας ομάδας αλλά και μεταξύ ομάδων συνεργασίας.

Χρονοδιάγραμμα μαθήματος

Ενότητα 1 (αναμενόμενη διάρκεια 3 ημέρες)

-Γνωριμία με το περιβάλλον του moodle, απορίες για το μάθημα, τεχνικές απορίες, μίνι κουίζ, φόρουμ γνωριμίας.

-Tricider, διαδικτυακή συζήτηση

Ενότητα 2 (αναμενόμενη διάρκεια 4 ημέρες)

– Timetoast, δημιουργία διαδικτυακού χρονολογίου

– MyBlueRobot, δημιουργία avatar

– Zeemaps, δημιουργία διαδραστικού χάρτη

Ενότητα 3 (αναμενόμενη διάρκεια 4 ημέρες)

– Dotstorming, συνεργατικό εργαλείο για καταιγισμό ιδεών, ψηφοφορία, ανατροφοδότηση

– Colorillo, δημιουργία συνεργατικής εικόνας
– Meetingwords, δημιουργία συνεργατικού κειμένου με την ομάδα σας
– Quizziz, δημιουργία online quiz.

Ενότητα 4 (αναμενόμενη διάρκεια 4 ημέρες)

  • Learning Designer: Σχεδιασμός εικονικού συνεργατικού έργου eTwinning

Αξιολόγηση μαθήματος

-Todaysmeet, εργαλείο για ανατροφοδότηση

Η διάρκεια κάθε ενότητας θα τηρηθεί αυστηρά για αυτό το λόγο οι υποψήφιοι συμμετέχοντες παρακαλούνται πριν υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής να αξιολογήσουν τη διαθεσιμότητά τους κατά τη διάρκεια του μαθήματος.

Το μάθημα θα διαρκέσει 15 μέρες, θα ξεκινήσει στις 5 Δεκεμβρίου 2016 και θα ολοκληρωθεί στις 19 Δεκεμβρίου 2016 και η επιτυχής παρακολούθησή του (συμμετοχή σε όλες τις δραστηριότητες του μαθήματος) θα οδηγήσει σε πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης εξ ? αποστάσεως σεμιναρίου 20 ωρών.

Οι θέσεις εκπαιδευόμενων είναι 100 και θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας.

Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος παρακολούθησης σεμιναρίου (υποβολή αιτήσεων έως τα μεσάνυχτα της Τετάρτης 30/11/2016). http://www.etwinning.gr/survey/index.php/856558/lang-el

Print Friendly, PDF & Email

Διαβάστε ακόμη...

19/10/2018 – Διδακτέα ύλη του μαθήματος Κοινωνιολογία (Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών και Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικ... Η ύλη του μαθήματος γοα το 2018-2019, από το βιβλίο «Κοινωνιολογία» των κ.κ. Κασιμάτη, Παπαϊωάννου, Γεωργούλα και Πράνταλου: Κεφάλαια: Κεφ. 1. Εισαγ...
19/10/2018 – Η διδακτέα ύλη του μαθήματος Ιστορία Κοινωνικών Επιστημών της Γ΄ Λυκείου για το 2018-2019... Η διδακτέα ύλη του μαθήματος Ιστορία Κοινωνικών Επιστημών (από το βιβλίο των κ.κ. Γκίβαλου, Γρηγοροπούλου, Κοτρόγιαννου και Μανιάτη) της Γ΄ τάξης του ...
19/10/2018 – Σύγχρονος κόσμος: Πολίτης και Δημοκρατία της Β΄ Λυκείου. Διαχείριση ύλης 2018-2019... Προτείνεται το μάθημα να γίνεται σε συνεχόμενο δίωρο, εφόσον ο διδάσκων/η διδάσκουσα το επιθυμεί και καταστεί δυνατό στο πλαίσιο του σχολικού προγράμμ...
19/10/2018 – Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών (Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών) της Β’ τάξης Γενικού Λυκείου 2... Για το μάθημα Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών της Β’ τάξης του ημερήσιου Γενικού Λυκείου, της Β΄ τάξης και της Γ’ τάξης του εσπερινού Γενικού Λυκεί...