Τις βασικές πτυχές της διαδικασίας εξέτασης για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των υποψηφίων των ΓΕΛ με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, περιγράφει εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Οι διατάξεις αφορούν την εξέτασή τους στα μαθήματα που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο καθώς και τα ειδικά μαθήματα για τα οποία έχουν δηλώσει εξέταση σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Διευκρινίζεται ότι η αναφερόμενη διαδικασία εξέτασης δε συνδέεται με τις διατάξεις που αφορούν την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των πασχόντων από σοβαρές ασθένειες για τους οποίους ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 35 του ν.3794/2009 (ΦΕΚ 156 Α΄/4-9-2009).

Η εγκύκλιος σε μορφή pdf

Print Friendly, PDF & Email

Διαβάστε ακόμη...

16/10/2018 – Προσοχή!!! Διορθώσεις στο ΦΕΚ για την ύλη των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2018-2019... Στο ΦΕΚ 3411/ τ.Β’ /10-08-2018 όπου δημοσιεύθηκε η 119174/Δ2/13-07-2018 απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, για την ύλη των Πανελ...
15/10/2018 – Οδηγίες από την Περιφερειακή Διεύθυνση Ιονίων Νήσων για το πρόγραμμα Euroscola 2019. 14 Νοεμβρίου ο Διαγωνισμός... Σε συνέχεια του σχετικού εγγράφου του ΥΠ.Π.Ε.Θ., σας ενημερώνουμε ότι το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, επιθυμώντας να δώσει στους/στις νέους/νέες της Ευρωπαϊ...
15/10/2018 – Επαναληπτικό Quiz στους Φυσικούς Αριθμούς για τα Μαθηματικά της Α΄ Γυμνασίου... Αγαπητοί μαθητές/τριες, έφτασε η ώρα για το πρώτο μας παιχνίδι - quiz στα Μαθηματικά. Με αφορμή την ολοκλήρωση του κεφαλαίου για τους φυσικούς αριθμο...
12/10/2018 – Οδηγίες για την αξιολόγηση μαθητών Γενικού Λυκείου από ξένα σχολεία του εξωτερικού... 1. Μαθητές, κάτοχοι ενδεικτικού ή αποδεικτικού σπουδών ή άλλου σχετικού αποδεικτικού στοιχείου της μαθητικής κατάστασής τους του ξένου σχολείου που λε...