Ανακοινώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, τα στατιστικά στοιχεία των αιτήσεων ? δηλώσεων ανά Ομάδα Προσανατολισμού για ΓΕΛ και Ειδικότητας στα ΕΠΑΛ των υποψηφίων για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις του έτους 2017. Προς διευκόλυνση και σύγκριση παρατίθενται και τα αντίστοιχα στοιχεία του 2016.

Σύμφωνα με τα στοιχεία οι υποψήφιοι των ΓΕΛ που συμμετείχαν στην Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών είναι 32732, έναντι 29258 πέρσι.

Στις Θετικές Σπουδές 31383 υποψήφιοι έναντι 28647 πέρσι και στην Ομάδα Θετικών Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής 21793 έναντι 21535 πέρσι (3455 με το παλαιό σύστημα).

Συνολικά συμμετείχαν 85908 υποψήφιοι, έναντι 82895 το 2016.               

Αντιστοίχως καταγράφονται οι προτιμήσεις ανά ειδικότητα για 19021 υποψηφίους των ΕΠΑΛ, έναντι 17803 το 2016 (2578 με το παλαιό σύστημα).

 Δείτε τους πίνακες με τα αναλυτικά στατιστικά στοιχεία

Print Friendly, PDF & Email
Διαβάστε ακόμη...
11/10/2019 – Εισαγωγή αποφοίτων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με τις Πανελλαδικές Εξετάσεις του σχολικού έτους 2019-2020... Ρυθμίσεις για την εισαγωγή παλαιών αποφοίτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μέσω πανελλαδικών εξετάσεων το σχολικό έτος 2019-2020 στο ν/σ του Υπουργείου ...
11/10/2019 – Κατάργηση της διάταξης για τα Τμήματα Ελεύθερης Πρόσβασης (πράσινες Σχολές) στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2019-20... Ακολουθούν οι ρυθμίσεις για την κατάργηση Τμημάτων Ελεύθερης Πρόσβασης... Το άρθρο 4 του ν. 4186/2013 (Α΄ 193), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ...
10/10/2019 – «Βουλή των Εφήβων, Βήματα Δημοκρατίας: Κάνοντας πράξη τη συμμετοχή». Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για το 2019-2020... Το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία διοργανώνει σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για το...
8/10/2019 – Έναρξη Υποστήριξης του μαθήματος Πληροφορική (Α.Ε.Π.Π.) Ο.Π. Οικονομίας και Πληροφορικής της Γ΄ Λυκείου για το 2... Αγαπητοί μαθητές, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος θα μπορείτε να αντλείτε πρόσθετο – υποστηρικτικό υλικό για το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα Πληροφο...