Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την υπ. αριθμ. 200064/Δ2/23/11/2016 περσινή εγκύκλιο της Γενικής Δ/νσης Σπουδών Π.Ε. και Δ.Ε. του ΥΠ.Π.Ε.Θ. για τους πρώτους μήνες του σχολικού έτους και μέχρι την έγκριση των προγραμμάτων, μπορούν να επισκέπτονται τα ΚΠΕ για την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων σχολικές μονάδες της Περιφέρειας τους και κατά προτεραιότητα της Περιφερειακής Ενότητας στην οποία  ανήκει το ΚΠΕ.

Οι Υπεύθυνοι Π.Ε. και Σχολικών Δραστηριοτήτων σε συνεννόηση με τα ΚΠΕ της Περιφέρειας  μπορούν με την έναρξη της σχολικής χρονιάς να αποστέλλουν κατάσταση με τα σχολεία, ώστε τα ΚΠΕ να προγραμματίσουν έγκαιρα την επίσκεψη.

Στην ανωτέρω εγκύκλιο αναγράφονται όλες οι χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τα προγράμματα που υλοποιεί το ΚΠΕ και όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για την επίσκεψη.

Σας υπενθυμίζουμε ότι για την Α’/θμια Εκπ/ση ισχύει το Π.Δ. 79/2017 (ΦΕΚ109 Α) άρθρο 16.

Καλή σχολική χρονιά και καλή δύναμη!

Τμήμα Δ’ Περ/κής εκπ/σης

Print Friendly, PDF & Email

Διαβάστε ακόμη...

15/10/2018 – Οδηγίες από την Περιφερειακή Διεύθυνση Ιονίων Νήσων για το πρόγραμμα Euroscola 2019. 14 Νοεμβρίου ο Διαγωνισμός... Σε συνέχεια του σχετικού εγγράφου του ΥΠ.Π.Ε.Θ., σας ενημερώνουμε ότι το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, επιθυμώντας να δώσει στους/στις νέους/νέες της Ευρωπαϊ...
15/10/2018 – Τακτική Απολογιστική Γενική Συνέλευση την Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2018... Συναδέλφισσες και συνάδελφοι, την Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2018 και ώρα 9 π.μ. στο 1ο Λύκειο Λευκάδας, θα πραγματοποιηθεί Γενική Συνέλευση με θέματα: ...
12/10/2018 – Πρόσκληση σε Διήμερο Εισαγωγικό Σεμινάριο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στο ΚΠΕ Κρεσ... Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κρεστένων στα πλαίσια του προγραμματισμού των δράσεών του για το έτος 2018-2019, της Πράξης «ΚΕΝΤΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙ...
12/10/2018 – Οδηγίες για την αξιολόγηση μαθητών Γενικού Λυκείου από ξένα σχολεία του εξωτερικού... 1. Μαθητές, κάτοχοι ενδεικτικού ή αποδεικτικού σπουδών ή άλλου σχετικού αποδεικτικού στοιχείου της μαθητικής κατάστασής τους του ξένου σχολείου που λε...