Αγαπητοί μαθητές, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος θα μπορείτε να αντλείτε πρόσθετο – υποστηρικτικό υλικό για το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών Σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον(Α.Ε.Π.Π.) Ο.Π. Οικονομίας και Πληροφορικής στη σελίδα του σχολείου μας. Εδώ θα ανεβαίνουν οι λύσεις των ασκήσεων των φυλλαδίων που σας δίνω, και πρόσθετο υλικό μελέτης.

Σας υπενθυμίζω την ύλη του μαθήματος για το 2018-2019:

2.Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων

2.1 Τι είναι αλγόριθμος.

2.3 Περιγραφή και αναπαράσταση αλγορίθμων.

2.4 Βασικές συνιστώσες/ εντολές ενός αλγορίθμου.

2.4.1 Δομή ακολουθίας.

2.4.2 Δομή Επιλογής.

2.4.3 Διαδικασίες πολλαπλών επιλογών (αφαιρείται η εντολή πολλαπλής επιλογής «Επίλεξε»)

2.4.4 Εμφωλευμένες Διαδικασίες.

2.4.5 Δομή Επανάληψης.

3.Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι

3.2 Αλγόριθμοι + Δομές Δεδομένων = Προγράμματα

3.3 Πίνακες

3.6 Αναζήτηση

3.7 Ταξινόμηση

6. Εισαγωγή στον προγραμματισμό

6.3 Φυσικές και τεχνητές γλώσσες.

6.4 Τεχνικές σχεδίασης προγραμμάτων.

6.4.1 Ιεραρχική σχεδίαση προγράμματος.

6.4.2 Τμηματικός προγραμματισμός.

6.4.3 Δομημένος προγραμματισμός.

6.7 Προγραμματιστικά περιβάλλοντα.

7.Βασικά στοιχεία προγραμματισμού

7.1 Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ.

7.2 Τύποι δεδομένων.

7.3 Σταθερές.

7.4 Μεταβλητές.

7.5 Αριθμητικοί τελεστές.

7.6 Συναρτήσεις.

7.7 Αριθμητικές εκφράσεις.

7.8 Εντολή εκχώρησης.

7.9 Εντολές εισόδου-εξόδου.

7.10 Δομή προγράμματος.

8. Επιλογή και επανάληψη

8.1 Εντολές Επιλογής

8.1.1 Εντολή ΑΝ

8.2 Εντολές επανάληψης

8.2.1 Εντολή ΟΣΟ…ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ

8.2.2 Εντολή ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ

8.2.3 Εντολή ΓΙΑ…ΑΠΟ…ΜΕΧΡΙ

9. Πίνακες

9.1 Μονοδιάστατοι πίνακες.

9.2 Πότε πρέπει να χρησιμοποιούνται πίνακες.

9.3 Πολυδιάστατοι πίνακες.

9.4 Τυπικές επεξεργασίες πινάκων.

10.Υποπρογράμματα

10.1 Τμηματικός προγραμματισμός.

10.2 Χαρακτηριστικά των υποπρογραμμάτων.

10.3 Πλεονεκτήματα του τμηματικού προγραμματισμού.

10.4 Παράμετροι.

10.5 Διαδικασίες και συναρτήσεις.

10.5.1 Ορισμός και κλήση συναρτήσεων.

10.5.2 Ορισμός και κλήση διαδικασιών.

10.5.3 Πραγματικές και τυπικές παράμετροι.

10.6 Εμβέλεια μεταβλητών – σταθερών

Το χρονοδιάγραμμα έχει ως εξής:

Μέχρι τα Χριστούγεννα θα έχουμε καλύψει την ύλη των κεφαλαίων 2,6,7,8 και μετά τις γιορτές θα έχουμε τα 3,9, και 10.

Σας έχω ήδη προτρέψει να κατεβάσετε στον υπολογιστή σας το Διερμηνευτή της Γλώσσας. Επισκεφτείτε τον επίσημο ιστότοπο και κάντε λήψη των αρχείων για την έκδοση 0.94 (σταθερή). Ακολουθήστε τις οδηγίες και πλέον θα μπορείτε να εκτελείτε να κάνετε δοκιμές στα προγράμματα που δημιουργείτε, από τον υπολογιστή σας.

Μην ξεχνάτε πως όσες περισσότερες ασκήσεις λύνετε τόσο μεγαλύτερη ευχέρεια αποκτάτε στη συγγραφή κώδικα – προγραμμάτων.

Επίσης μελετούμε παράλληλα το Τετράδιο Μαθητή, αλλά και τις οδηγίες μελέτης. Το κάθε βιβλίο έχει το δικό του ρόλο και ολοκληρώνει το εκπαιδευτικό πακέτο του Υπουργείου. Μαζί με τις δικές μου σημειώσεις και τα φυλλάδια των ασκήσεων θα έχετε όλα τα εφόδια για την κατανόηση αυτού του τόσο ενδιαφέροντος μαθήματος. Καλή δύναμη!

Print Friendly, PDF & Email

Διαβάστε ακόμη...

15/10/2018 – Οδηγίες από την Περιφερειακή Διεύθυνση Ιονίων Νήσων για το πρόγραμμα Euroscola 2019. 14 Νοεμβρίου ο Διαγωνισμός... Σε συνέχεια του σχετικού εγγράφου του ΥΠ.Π.Ε.Θ., σας ενημερώνουμε ότι το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, επιθυμώντας να δώσει στους/στις νέους/νέες της Ευρωπαϊ...
15/10/2018 – Επαναληπτικό Quiz στους Φυσικούς Αριθμούς για τα Μαθηματικά της Α΄ Γυμνασίου... Αγαπητοί μαθητές/τριες, έφτασε η ώρα για το πρώτο μας παιχνίδι - quiz στα Μαθηματικά. Με αφορμή την ολοκλήρωση του κεφαλαίου για τους φυσικούς αριθμο...
12/10/2018 – Οδηγίες για την αξιολόγηση μαθητών Γενικού Λυκείου από ξένα σχολεία του εξωτερικού... 1. Μαθητές, κάτοχοι ενδεικτικού ή αποδεικτικού σπουδών ή άλλου σχετικού αποδεικτικού στοιχείου της μαθητικής κατάστασής τους του ξένου σχολείου που λε...
12/10/2018 – Αξιολόγηση του μαθήματος Ερευνητικές Δημιουργικές Δραστηριότητες Α΄ και Β΄ Γενικού Λυκείου... Κάθε τμήμα ή ομάδα υποβάλλει προς αξιολόγηση ομαδικό Φάκελο της Ερευνητικής Δημιουργικής Δραστηριότητάς της. Η υποβολή του Φακέλου γίνεται με την ολοκ...