Κάθε τμήμα ή ομάδα υποβάλλει προς αξιολόγηση ομαδικό Φάκελο της Ερευνητικής Δημιουργικής Δραστηριότητάς της. Η υποβολή του Φακέλου γίνεται με την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων της ομάδας στο τέλος του 1ου και 2ου τετραμήνου και μετά τη δημόσια παρουσίασή τους.

Ο Φάκελος περιλαμβάνει:

(α) έκθεση σχετικά με το θέμα της δραστηριότητας, τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν και τα συμπεράσματά της,

(β) ένα σχετικό με το θέμα και τα συμπεράσματά τους τέχνημα (αφίσα, ιστοσελίδα, βίντεο, πόστερ, φυλλάδιο, κατασκευή, κ.λπ.) και

(γ) ό,τι άλλο συμπληρωματικό υλικό σχετικό με την όλη εργασία τους κρίνουν τα μέλη της ομάδας.

Τα κριτήρια αξιολόγησης του ερευνητικού δημιουργικού έργου των μαθητών/-τριών περιλαμβάνουν:

(α) τις διαδικασίες προγραμματισμού και υλοποίησης της δραστηριότητας,

(β) το περιεχόμενο της ερευνητικής δημιουργικής δραστηριότητας,

(γ) τη γλώσσα και τη δομή της έκθεσης και

(δ) τον τρόπο της δημόσιας παρουσίασης της ομαδικής εργασίας.

Το α αξιολογείται με 30 μονάδες, το β με 40 μονάδες, ενώ τα γ και δ με 15 μονάδες το καθένα. Για την καλύτερη ανατροφοδότηση των μαθητών/τριών με βάση τα ανωτέρω κριτήρια δύναται συμπληρωματικά να χρησιμοποιείται από τον/την εκπαιδευτικό και κλίμακα διαβαθμισμένων κριτηρίων.

Η αξιολόγηση του ομαδικού έργου γίνεται με βάση τον ομαδικό Φάκελο της Ερευνητικής Δημιουργικής Δραστηριότητας. Με σημείο εκκίνησης τον βαθμό της ομαδικής εργασίας γίνεται και η βαθμολόγηση των μελών της ομάδας. Στη διαδικασία αυτή συνεκτιμώνται στοιχεία όπως το προσωπικό ημερολόγιο, όπου αυτό τηρείται, ο ατομικός φάκελος των μελών (ο οποίος θα περιλαμβάνει και την ατομική περιγραφική αποτίμηση της προσωπικής συμμετοχής που καταθέτει κάθε μαθητής/τρια) και γενικότερα η συμβολή κάθε μέλους.

Σε περίπτωση που κάποιος μαθητής/τρια δεν προάγεται στην επόμενη τάξη και δεν έχει προβιβάσιμο βαθμό στην Ερευνητική Δημιουργική Δραστηριότητα, ο/η επιβλέπων/ουσα εκπαιδευτικός ορίζει ένα τμήμα της Ερευνητικής Δημιουργικής Δραστηριότητας που κρίνει ότι πρέπει να επεξεργαστεί εκ νέου.

Κατά τη διαδικασία επανεξέτασης τον Ιούνιο, ο μαθητής/η μαθήτρια υποβάλλει την εργασία του/της μαζί με τον ατομικό φάκελο προς επαναξιολόγηση.

Print Friendly, PDF & Email
Διαβάστε ακόμη...
22/10/2019 – Πτήσεις μαθητών/τριών της Γ΄ Λυκείου 2019-2020 με Ελικοφόρα Πτητικά Μέσα της Πολεμικής Αεροπορίας... Στο πλαίσιο του Εορτασμού του Προστάτη της Πολεμικής Αεροπορίας (ΠΑ), το Σάββατο 9 και την Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2019, θα προγραμματιστούν στην Αεροπορ...
21/10/2019 – Πανελλήνιος Σχολικός Διαγωνισμός για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (SID) 2020... Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου διοργανώνεται κάθε χρόνο από το Πανευρωπαϊκό Δίκτυο Εθνικών Κέντρων Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης INSAFE (https://www.better...
21/10/2019 – Ενδεικτικές Λύσεις των ασκήσεων για το συμπληρωματικό υλικό στο μάθημα Πληροφορική Γ΄ Λυκείου Ο.Π.... Οι Ενδεικτικές Λύσεις των ασκήσεων του συμπληρωματικού υλικού για το μάθημα Πληροφορική της Γ' Λυκείου, από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής. ...
20/10/2019 – Πρόσκληση Λέσχης Ανάγνωσης Συνδέσμου Φιλολόγων Λευκάδας σε αφιέρωμα για την Εθνική Γιορτή της 28ης Οκτωβρίου... Την Κυριακή 27 Οκτώβρη 2019, ώρα 8 μ.μ.,  σας προσκαλούμε στο ξενοδοχείο Νήρικος, όπου θα παρουσιάσουμε, σε ειδικό αφιέρωμα για την Εθνική Γιορτή...