Για μία ακόμη χρονιά η οργανωτική επιτροπή του 9ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας, διοργανώνει μαθητικό διαγωνισμό για τη σχεδίαση του δημιουργικού της αφίσας του Φεστιβάλ. Στο διαγωνισμό μπορούν να συμμετέχουν οι μαθητές της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης, χωρίς να είναι προαπαιτούμενο η συμμετοχή του Σχολείου στο Φεστιβάλ, και η προθεσμία υποβολής των έργων είναι η 30η Νοέμβρη 2018.

Το σχολείο μας συμμετέχει κάθε χρόνο στο Φεστιβάλ από το 2014 (δείτε τα σχετικά άρθρα), και πριν 2 χρόνια είχε στείλει και έργο στο διαγωνισμό της αφίσας με μια δημιουργία της Μαρίνας Προκόπη:

Για να καταλάβετε το τι περίπου θα πρέπει να δημιουργήσετε, δείτε τους αναλυτικούς όρους συμμετοχής και ρίξτε μια ματιά στις αφίσες των προηγούμενων ετών, εδώ.

Όποιος ή όποια μαθητής/τρια ενδιαφέρεται να δημιουργήσει κάποιο έργο, να έρθει σε επαφή με τον καθηγητή Πληροφορικής του Σχολείου μας για περισσότερες πληροφορίες, και να επισκεφτεί τον επίσημο ιστότοπο του Φεστιβάλ.

Print Friendly, PDF & Email

Διαβάστε ακόμη...

9/11/2018 – Εκπαιδευτικό υλικό για εκδηλώσεις στα σχολεία για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία... Με αφορμή την 3η Δεκέμβρη, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, με σκοπό την ευαισθητοποίηση της εκπαι...
7/11/2018 – Διαχείριση ύλης για τα Μαθηματικά της Γ΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου για το 2018-2019... Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 51/25-10-2018) σάς γνωρίζουμε ότι για τα Μαθηματικά της Γ΄ τάξης Ημερησίου Γε...
6/11/2018 – Κλειστά όλα τα Σχολεία την Τετάρτη 7/11/2018, λόγω εκλογών για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συ... Αγαπητοί/τές μαθητές/τριες, αγαπητοί/τές Γονείς/Κηδεμόνες, σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου τα Σχολεία θα παραμείνουν κλειστά, λόγω συμμε...
2/11/2018 – Κριτήρια Αξιολόγησης για τα Αρχαία Ελληνικά Ομάδας Προσανατολισμού... Το Δ.Σ. του Ι.Ε.Π., κατόπιν εισήγησης της Μονάδας των Ανθρωπιστικών Επιστημών - Φιλολογίας, έκρινε σκόπιμη την έκδοση κριτηρίων αξιολόγησης, σύμφωνα μ...