Ξεκίνησε ως ένα απλό έργο με ένα αυτοκινητάκι που έφερνε βόλτες γύρω από μια πίστα. Τι γίνεται όμως αν του βάλουμε turbo; Μπορεί να φρενάρει; Αν βγει εκτός πίστας; Αν έχει περιορισμένες προσπάθειες; Αν προσπαθήσει να “κλέψει” οδηγώντας ανάποδα; Τι λέτε και για έναν ανταγωνιστή;

Αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα τέθηκαν από τους μαθητές και προσπαθήσαμε να δώσουμε μαζί απαντήσεις. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, πως ο προγραμματισμός με πλακίδια (Blocking Programming) μπορεί να βοηθήσει στην κατάκτηση εκπαιδευτικών στόχων.

Πρόκειται για ένα τέλειο παιχνίδι; Δεν θα απαντήσουμε σε αυτό. Πρώτα δοκιμάστε το. Καταγράψτε πιθανά λάθη στον κώδικα….

…και αν έχετε την απάντηση για το τι είναι τέλειο, πάρτε τον κώδικα του παιχνιδιού (μπορείτε να το κατεβάσετε ελεύθερα), τροποποιήστε το στις ανάγκες σας και φυσικά θα είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε βοήθεια!

Προς το παρόν η 1η έκδοση του παιχνιδιού είναι έτοιμη και μπορείτε να παίξετε πατώντας στην παρακάτω εικόνα:

Αγώνας ταχύτητας στο Scratch

Print Friendly, PDF & Email