Ο Λυσί@ς είναι Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω  Internet, ο οποίος οργανώνεται για 23η συνεχή χρονιά. Ο διαγωνισμός διεξάγεται, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, από τα Εκπαιδευτήρια Δούκα, με μεγάλους χορηγούς την COSMOTE, και τη Microsoft Hellas, και τη συνεργασία του Ιδρύματος Λαμπράκη, της ΕΕΔΕ, της ΕΠΥ και της Cyprus Computer Society, διακεκριμένων επιστημόνων από Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, Ινστιτούτα, Πανεπιστήμια, καθώς και εκπαιδευτικών απ’ όλες τις βαθμίδες Εκπαίδευσης.

Σκοποί του διαγωνισμού:

  • Η ευγενής άμιλλα μεταξύ μαθητών και μαθητριών σε θέματα τα οποία σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά τους και τις σχολικές γνώσεις.
  • Η παιδαγωγική και διδακτική προσέγγιση της γνώσης με διερευνητικό και παιγνιώδη τρόπο μέσα από το τρίπτυχο: «ΑΝΑΖΗΤΩ, ΒΡΙΣΚΩ, ΕΠΙΛΥΩ/ΑΠΑΝΤΩ».
  • Η έμφαση στην κριτική αντιμετώπιση προβλημάτων και την ανάπτυξη δεξιοτήτων και όχι στην απομνημόνευση και παράθεση πληροφοριών.
  • Η εξοικείωση των μαθητών με τα εργαλεία της σύγχρονης τεχνολογίας και η αξιοποίηση των εφαρμογών τους, με την απόκτηση εμπειρίας σχετικά με το διαδίκτυο.
  • Η χαρά από τη διαδικασία της συμμετοχής σε ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι αναζήτησης και στρατηγικής.
  • Επιπλέον, ο ΛΥΣΙΑΣ έχει χαρακτήρα κοινωνικής προσφοράς, αφού προωθεί τη σημαντική ιδέα «Παίζω και Βοηθάω»! Για κάθε συμμετοχή οι διοργανωτές, καταβάλλουν χρηματικό ποσό σε ίδρυμα που βοηθάει παιδιά.

Ο Διαγωνισμός διεξάγεται σε δύο φάσεις:

Αρχική φάση (1-31 Μαρτίου 2019)

Οι μαθητές συμμετέχουν ατομικά, χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε βοήθημα, από οποιονδήποτε χώρο της επιλογής τους, ή την τάξη τους, με πρόσβαση στο διαδίκτυο. Στην τελική φάση προκρίνονται οι 300 πρώτοι κάθε τάξης, ανάλογα με το σκορ που συγκέντρωσαν στο παιχνίδι, στην καλύτερη από τις 3 προσπάθειές τους.

Τελική φάση (Σάββατο 11 Μαΐου 2019) 

Όσοι μαθητές προκρίνονται στην τελική φάση, προσέρχονται σε προκαθορισμένα Κέντρα ΛΥΣΙΑ, τα οποία δημοσιεύονται στον δικτυακό τόπο. Το παιχνίδι διεξάγεται παρουσία επιτηρητών σε χρονικό διάστημα 1 ώρας, σε 1 προσπάθεια. Δεν επιτρέπεται η συνεργασία ή χρήση βοηθημάτων  (παρά μόνο αυτών που παρέχονται από το παιχνίδι).

Για την εξοικείωση με τους κανόνες υπάρχει η δυνατότητα συμμετοχής σε δοκιμαστικά παιχνίδια οποτεδήποτε και οσεσδήποτε φορές. Παράλληλα, στον ιστότοπο του ΛΥΣΙΑ http://www.lysiasedu.org/ υπάρχουν δύο επιλεγμένα σχέδια μαθήματος για το Δημοτικό και το Γυμνάσιο που βοηθούν στην κατανόηση των στόχων του διαγωνισμού.

Όσοι μαθητές επιθυμούν, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στον ιστότοπο του Λυσία http://www.lysiasedu.org

Print Friendly, PDF & Email
Διαβάστε ακόμη...
16/10/2019 – Ενημέρωση γονέων κηδεμόνων και μαθητών σχετικά με το διαγωνισμό Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης Bebras. Α... Σας ενημερώνουμε ότι το Σχολείο μας θα συμμετέχει για δεύτερη χρονιά στο Μαθητικό Διαγωνισμό Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης Bebras® – Κάστορας....
Πρoστατευμένο: 16/10/2019 – Πληροφορική Γ΄ Λυκείου Ο.Π. Οικονομίας και Πληροφορικής 2019-2020. Λύσεις ασκήσεων 1ου και 2ου φ... Εδώ μπορείτε να δείτε τις λύσεις των ασκήσεων για το 1ο και 2ο Φυλλάδιο που σας έδωσα. Να τονίσω για μια ακόμη φορά, ότι οι λύσεις σας δίνονται για...
16/10/2019 – Πλαστικά μετά τη Χρήση; Η θέση τους στον Μπλε κάδο! Μακριά από τις γαλάζιες θάλασσες στη Λευκάδα!... Σας ενημερώνουμε σχετικά με την υλοποίηση ενός προγράμματος Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη με συντονιστές το Μεσογειακό Γραφείο Πληροφόρησης ΜΙΟ...
16/10/2019 – Στατιστική Β΄ Λυκείου. Διόρθωση στο Φάκελο μαθητή/μαθήτριας σχετικά με τα ποσοστά ανεργίας στην Ελλάδα 2014-201... Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 40/03-10-2019 του Δ.Σ.) σάς ενημερώνουμε ότι: Στη σελίδα 13 του Φακέλου μα...