Για 6η συνεχόμενη χρονιά το Σχολείο μας πραγματοποίησε εκδήλωση με αφορμή την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού (Codeweek) 2019. Στην εκδήλωση συμμετείχαν όλοι οι μαθητές και εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας και είχε ως στόχο να αναδειχθεί η σημασία του προγραμματισμού στη σύγχρονη ζωή, αλλά και το πόσο προσιτός μπορεί να γίνει σε όποιον αποφασίσει να ασχοληθεί, ανεξάρτητα από την ηλικιακή ομάδα στην οποία ανήκει.

Το θέμα της φετινής εκδήλωσης: το Δυαδικό Σύστημα και ο Πολλαπλασιασμός αλά Ρωσικά

Δείτε την παρουσίαση (κλικ στην εικόνα):

Μαθητές και Εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε δραστηριότητες, για την κατανόηση του πως πραγματοποιείται ο Πολλαπλασιασμός αλά Ρωσικά και η πολύ χρήσιμη λειτουργία της ολίσθησης. Επιπλέον, είδαμε η μέθοδο Διαίρει και Βασίλευε για την αναζήτηση στοιχείων. Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί δοκίμασαν τις δυνατότητές τους απαντώντας σε προκλήσεις, σε φύλλα εργασίας που τους διανεμήθηκαν. Η συμμετοχή στο Codeweek και η οργάνωση της εκδήλωσης έγινε από τον καθηγητή πληροφορικής του Σχολείου μας, Παπαγεωργίου Νικόλαο.

Φωτογραφίες από την εκδήλωσή μας:

Προσοχή! Για τους μαθητές που εμφανίζονται στις φωτογραφίες και τα βίντεο, υπάρχει γονική συγκατάθεση.
Απαγορεύεται αυστηρά η αναδημοσίευση φωτογραφιών σε οποιοδήποτε άλλο έντυπο ή  ηλεκτρονικό μέσο!

Πρόσθετο υλικό:

Ο Αλγόριθμος του Πολλαπλασιασμού Αλά Ρωσικά σε βήματα:

  1. Αλγόριθμος πολ_αλα_ρωσικά
  2. Εμφάνισε ‘Δώσε τον πρώτο αριθμό:’
  3. Διάβασε α
  4. Εμφάνισε ‘Δώσε το δεύτερο αριθμό:’
  5. Διάβασε β
  6. αθρ ← 0
  7. Όσο (β>0) επανάλαβε
  8.   Αν ((β mod 2) = 1) τότε
  9.   αθραθρ + α
  10.   Τέλος_αν
  11.  β← β div 2 
  12.  α← α * 2 
  13. Τέλος_επανάληψης
  14. Εμφάνισε ‘Το γινόμενο είναι: ‘, αθρ
  15. Τέλος πολ_αλα_ρωσικά

Μπορείτε να τον επικολλήσετε στη σελίδα https://www.pseudoglossa.gr/ και να τον εκτελέσετε!

Η μέθοδος Διαίρει και Βασίλευε, από τον ιστότοπο CS Unplugged

Οι βρώμικες κάλτσες του Αη Βασίλη για τη μέθοδο Διαίρει και Βασίλευε, μεταφρασμένο από τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου

Τέλος, το παιχνίδι αναζήτησης ενός αριθμού σε Scratch (το οποίο μπορείτε να βελτιώσετε):

και σε Python (πατήστε το Run για να το εκτελέσετε):

Προηγούμενες εκδηλώσεις μας στα άρθρα με την ετικέτα Codeweek

Print Friendly, PDF & Email