Στο πλαίσιο της δράσης «Η γειτονιά, ο τόπος, το περιβάλλον που ζω: Γνωρίζω, Ευαισθητοποιούμαι, Ενεργώ…» οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου, της Γ’ Γυμνασίου και της Γ’ Λυκείου κατόπιν κατανομής εργασιών υλοποίησαν σειρά δραστηριοτήτων με στόχο την καλλιέργεια και την ανάπτυξη του εθελοντισμού, της συνεργασίας, της κοινωνικοποίησης, της ενεργούς πολιτειότητας και της οικολογικής συνείδησης. Πιο συγκεκριμένα, ασχολήθηκαν με α. τη δημιουργική ανακύκλωση χαρτιού και την αξιοποίηση του με τη μέθοδο της ιαπωνικής βιβλιοδεσίας και β. τον συμβολικό καθαρισμό τμήματος της παραλίας Βασιλικής, γ. συμμετείχαν σε ενημέρωση και συζήτηση για τη σπουδαιότητα και την ανάδειξη των μονοπατιών της περιοχής, δ. κατέγραψαν και παρουσίασαν τα προβλήματα της γειτονιάς και των χωριών τους, συζητώντας παράλληλα λύσεις, ε. δημιούργησαν φυλλάδια τουριστικής προβολής της περιοχής και ένα κολάζ σχετικό με τη θαλάσσια ρύπανση.