Στις 11 Φεβρουαρίου 2026 πραγματοποιήθηκε για δύο διδακτικές ώρες (6η και 7η διδακτική ώρα) ,ενημερωτική-διαδραστική ομιλία με σκοπό εκπαιδευτικοί και μαθητές να ανταλλάξουν πληροφορίες και ιδέες και να ευαισθητοποιηθούν στην πρόληψη και την αντιμετώπιση του διαδικτυακού εκφοβισμού, ώστε να περιοριστούν οι δίαυλοι εκδήλωσης της διαδικτυακής βίας στη ζωή των ανηλίκων και να αποτραπούν οι αρνητικές συνέπειες στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.

Ακολουθούν φωτογραφίες από την εκδήλωση: