Η Α’ Γυμνασίου του Σχολείου μας συμμετείχε την Παρασκευή, 24 Απριλίου2026 στο 4ο Μαθητικό Συνέδριο: Έλα να σου μιλήσω για τον τόπο μου, που οργανώνεται από το Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Πατρών, με τίτλο εισήγησης “Βαλαωρίτης και Σικελιανός: «Χώμα Λευκαδίτικο»”. Οι μαθητές/τριες συνέδεσαν τη λογοτεχνική κληρονομιά με τον τόπο τους, αναπτύσσοντας πολύτιμες δεξιότητες έρευνας και δημόσιου λόγου. Η συμμετοχή τους στο συνέδριο ενίσχυσε την αυτοπεποίθησή τους και τους έφερε σε δημιουργική επαφή με τη μαθητική κοινότητα, προβάλλοντας με υπερηφάνεια τον πολιτισμό της Λευκάδας.