Στο πλαίσιο των Δράσεων Ενεργού Πολίτη και του μαθήματος της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής, οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου υλοποίησαν τη δράση με τίτλο «Online, αλλά με σεβασμό», με στόχο την ευαισθητοποίηση γύρω από τη σωστή και υπεύθυνη συμπεριφορά στο διαδίκτυο.
Οι μαθητές συζήτησαν θέματα όπως:
η ψηφιακή ευγένεια,
ο διαδικτυακός εκφοβισμός,
η προστασία προσωπικών δεδομένων,
η υπεύθυνη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Μέσα από ομαδικές δραστηριότητες, ανταλλαγή απόψεων και δημιουργική συνεργασία, σχεδίασαν και κατασκεύασαν αφίσα με συνθήματα και μηνύματα που προωθούν τον σεβασμό και την υπευθυνότητα στον ψηφιακό κόσμο.
Η δράση έδωσε στους μαθητές την ευκαιρία να εκφραστούν δημιουργικά, να συνεργαστούν και να συνειδητοποιήσουν ότι ο ενεργός πολίτης οφείλει να δείχνει υπευθυνότητα όχι μόνο στην καθημερινή ζωή, αλλά και στο διαδίκτυο.
Η δράση ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ενεργή συμμετοχή από τους μαθητές. Μέσα από τη διαδικασία, οι μαθητές:
ανέπτυξαν προβληματισμό σχετικά με τη διαδικτυακή συμπεριφορά,
κατανόησαν τη σημασία του σεβασμού στην ψηφιακή επικοινωνία,
συνεργάστηκαν αποτελεσματικά σε ομάδες,
ανέλαβαν ενεργό ρόλο στη δημιουργία και διάδοση θετικών μηνυμάτων.
Η δημιουργία της αφίσας αποτέλεσε ένα δημιουργικό και βιωματικό μέσο έκφρασης, ενισχύοντας τόσο την ομαδικότητα όσο και την υπευθυνότητα των μαθητών ως ενεργών ψηφιακών πολιτών.





