Με στόχο την καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης και την προστασία του περιβάλλοντος, οι μαθητές μας συμμετείχαν φέτος σε μια σειρά  δράσεων. Πραγματοποιήθηκε εθελοντική ανάβαση στο οικολογικό μονοπάτι του Αγίου Νικολάου σε λόφο της Βασιλικής με τη συμβολή εθελοντή της περιοχής, φέρνοντας τα παιδιά σε επαφή με την πολιτιστική και φυσική κληρονομιά της περιοχής μας . Παράλληλα, εντός του σχολείου, αναπτυχθήκαν δημιουργικές πρωτοβουλίες ανακύκλωσης και επανάχρησης υλικών. Οι μαθητές κατασκεύασαν χριστουγεννιάτικες κάρτες από παλιά χαρτόνια, δημιούργησαν νέα τετράδια με τη μέθοδο της ιαπωνικής βιβλιοδεσίας και συμμετείχαν σε βιωματικό εργαστήριο παραγωγής χειροποίητου χαρτιού στη βιβλιοθήκη μας, αποδεικνύοντας έμπρακτα την αξία της κυκλικής οικονομίας στην καθημερινότητά μας.