Με λαμπρότητα και τη δέουσα επισημότητα πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 25 Μαρτίου η μαθητική παρέλαση για τον εορτασμό της εθνικής μας επετείου. Θερμά συγχαρητήρια σε όλες τις μαθήτριες και σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν στην παρέλαση, εκπροσωπώντας το σχολείο μας με ήθος και σεβασμό. Χρόνια πολλά!!!






