Αγαπητοί μαθητές, αγαπητές  μαθήτριες,

με αφορμή την απόφαση υλοποίησης του περιβαλλοντικού προγράμματος Παρατηρώ τον τόπο μου, και τη χρήση της εφαρμογής iNaturalist, καλό θα είναι να προσέξετε τα παρακάτω:

Θα πρέπει να προσκομίσετε έγκαιρα τις υπεύθυνες δηλώσεις γονικής συγκατάθεσης.

Όσοι αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή στην κινητή συσκευή σας, να μας γνωστοποιήσετε το αναγνωριστικό όνομα χρήστη (username) για να μπείτε αυτόματα μέλη στο εγχείρημα.

Όσοι δε θέλετε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή , αλλά να ανεβάζετε παρατηρήσεις από τον υπολογιστή σας, θα επισκεφτείτε τον επίσημο ιστότοπο και θα κάνετε εγγραφή. Τονίζουμε ότι θα δεχτούμε λογαριασμούς μόνο από μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου και μεγαλύτερους. Οι μικρότεροι μαθητές θα μπορούν να φέρνουν το υλικό τους στο σχολείο και αυτό θα ανεβαίνει από τους διαχειριστές σε ασφαλές και διαβαθμισμένο περιβάλλον.

Αν θέλετε να δείτε έναν οδηγό για το iNaturalist, ρίξτε μια ματιά εδώ.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Επειδή προσέξαμε πως ήδη πολλοί ενθουσιώδεις ξεκίνησαν να ανεβάζουν υλικό, πράγμα πολύ καλό, θα θέλαμε να ελέγχετε το υλικό σας πριν το ανεβάσετε. Κάποιοι/κάποιες έχουν βάλει 2 διαφορετικά είδη σε μία παρατήρηση και κενό,άδειο σε κάποια άλλη. Αν είναι κάτι καλλιεργήσιμο ή οικόσιτο πρέπει να το δηλώσετε τσεκάροντας το σχετικό κουτάκι!!! π.χ. αρωματικά σε γλάστρες, μέντες,δεντρολίβανα, κλπ . Τσεκάρετε λοιπόν συνεχώς τα σχόλια που σας κάνουν οι επιστήμονες!!!

Οι φωτογραφίες να είναι καθαρές, όχι κουνημένες, να μην εμφανίζονται πρόσωπα, και κυρίως να περιέχουν περιεχόμενο (να μην είναι χωρίς εικόνα). Το υλικό ελέγχεται από το National Geographic και επιστήμονες από όλο τον κόσμο οπότε πριν την υποβολή ελέγξτε το υλικό σας. Φυσικά αν κάτι πάει στραβά, μπορείτε απλά να διαγράψετε την παρατήρηση πριν μπει κάποιος στη διαδικασία να δει τι ανεβάσατε. Επίσης στο αρχικό στάδιο καλά είναι να μην κάνετε αναγνωρίσεις άλλων, μέχρι να εξοικειωθείτε με την πλατφόρμα και να είστε απόλυτα σίγουροι.

Τέλος σας θυμίζω ότι αναζητούμε άγρια, ελεύθερη βιοποικιλότητα και όχι καλλιεργήσιμη (π.χ. μαρούλια) ή οικόσιτα ( γάτες, σκύλους, κλπ). Φυσικά δεν υπάρχει πρόβλημα να βάλει κανείς μια πορτοκαλιά ή μια ελιά, αλλά να είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό των συνολικών του παρατηρήσεων.

Αν κάποιος/κάποια παραβεί συστηματικά τους παραπάνω κανόνες, θα θέσει τον εαυτό του εκτός εγχειρήματος, οπότε προσοχή! Ζητάμε ποιότητα και όχι ποσότητα!

Ήδη εργαζόμαστε να στήσουμε σελίδα στο site του Σχολείου, ώστε να βλέπει ο οποιοσδήποτε το υλικό του εγχειρήματος σε πραγματικό χρόνο! Κάντε κλικ στην εικόνα για μια πρώτη ιδέα:

Φυσικά μπορούν στο εγχείρημα να εμπλακούν και οι γονείς σας τους οποίους θα καθοδηγήσετε εσείς! Για ότι θα χρειαστείτε, απλά επικοινωνήστε στη φόρμα της ιστοσελίδας μας (Επικοινωνία).

Καλή αρχή σε όλους!

Print Friendly, PDF & Email
Διαβάστε ακόμη...
18/10/2019 – Παρουσίαση εργαστηριακών ασκήσεων από το ΕΚΦΕ Λευκάδας την Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2019... Παρακαλούνται οι διευθυντές των σχολείων να ενημερώσουν τους Υπεύθυνους των Σχολικών Εργαστηρίων Φυσικών Επιστημών (Υ.Σ.Ε.Φ.Ε.) καθώς και τους υπόλοιπ...
16/10/2019 – Ενημέρωση γονέων κηδεμόνων και μαθητών σχετικά με το διαγωνισμό Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης Bebras. Α... Σας ενημερώνουμε ότι το Σχολείο μας θα συμμετέχει για δεύτερη χρονιά στο Μαθητικό Διαγωνισμό Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης Bebras® – Κάστορας....
Πρoστατευμένο: 16/10/2019 – Πληροφορική Γ΄ Λυκείου Ο.Π. Οικονομίας και Πληροφορικής 2019-2020. Λύσεις ασκήσεων 1ου και 2ου φ... Εδώ μπορείτε να δείτε τις λύσεις των ασκήσεων για το 1ο και 2ο Φυλλάδιο που σας έδωσα. Να τονίσω για μια ακόμη φορά, ότι οι λύσεις σας δίνονται για...
16/10/2019 – Πλαστικά μετά τη Χρήση; Η θέση τους στον Μπλε κάδο! Μακριά από τις γαλάζιες θάλασσες στη Λευκάδα!... Σας ενημερώνουμε σχετικά με την υλοποίηση ενός προγράμματος Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη με συντονιστές το Μεσογειακό Γραφείο Πληροφόρησης ΜΙΟ...